SKÄRTORSDAG

Idag har jag vart hemma och spelat tv spel hela morgonen. om någon bryr sig. Runt två tiden drog jag till centrum och hittade lite saker och kläder som jag vill ha.. som alltid ! :D jag hittade bl.a en DC tisha och ett par trekvartsbyxor från stadium och lite annat på andra affärer. Jag hitta en bräda som jag så gäääärna vill ha. Men vi får se brädan kosta runt 800 spänn och truckar och hjul separat :( det blir assdyrt och jag pallar inte. 

Ajah här får ni en bild på tröjan och trekvartsbrallorna :D byxorna är sånnadär loose fit typ.

STA
snyggt? nää

Kommentarer
Postat av: meliss

oooooo va snygg t-shirt, varför hade du inte den i skolan???

2009-04-15 @ 16:23:37
URL: http://meliss.devote.se
Postat av: jag

Riktigt snyggt!!!

2009-04-18 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0