Bloggens första inlägg.


Hej! idag har man haft det kuul! , dissat min blogg på devote föresten. Jag börjar med den när designen, headern och sånt är fixat. Men vem bryr sig? Astrid gör väl det .. TJAT TJAT TJAT!
idag var jag ledig från skolan p.ga det persiska nyåret. phett sköönt asså! så jag mamma och brorsan drog in till stan. Jag och mamma kollade på kläder i en affär och min brorsa var inne på stadium tills vi var klara. jag skulle hämta honom till oss DÅ VI KOM UT OCH MAMMA SA IVRIGT ATT JAG SKULLE KOMMA IN PÅ H&M. HON SA ATT JOHAN PALM VAR DÄR OCH MITT HJÄRTA HOPPA OMKRING.. :S. MEN HURSOMHELST SÅ GICK JAG IN OCH HAN VA DÄR! HAN VA SÅ HIMLA LÅNG HADE EN GRÅ KAVAJ,ETT PAR GULA CONVERSE OCH EN VÄSKA MED MASSA PINS. HAN VA SÖÖÖÖT. MAMMA LÄT MIG INTE GÅ FRAM TILL HONOM? ÖÖÖHHH ...dumma... MEN HON HJÄLPTE MIG IALLAFALL ATT SE HONOM JAG HADE ETT ASBRETT LEENDE OCH TYP GLODDE PÅ HONOM hehe.. AA VI ''KOLLADE'' PÅ KLÄDER TILL PAPPA EFTERSOM HAN VA PÅ HERRAVDELNINGEN. DE VA LITE MISSTÄNKSAMT FÖR MAMMA UPPREPADE TYP '' var det storlek 34?'' ELLER ''den här va väl fin'' OCH JAG FICK JÄMT SÄGA JA.... sug. JAG VAR SUPERGLAD ATT JAG FICK SE HONOM SÅ NÄRA MEN MINDRE GLAD PÅ MAMMA. aja nog prat om Johan Palm (!) och sorry för caps... men de e kuul :D ...jag gillar Johan Palm?
Efter stan drog vi hem igen och gjorde oss iordning för att dra hem till kusinerna och fira det persiska nyåret.
Jag och min kusin sitter och snackar me hans kompisar på skype, de et typ Phett kuul asså!. ska skaffa det!
jag låtsades vara hans flickvän '' Nadja?'' ... HAhaA.. NAaaaaaAt. -.-
so long alla nOobs.

jp

slänger in två bilder på honom feter allt tjat.
ni älskar ju honom inte sant?? x)

joo
och förresten, har träffat sepideh me :D me viggo på kista.
besök gärna hennes blogg! http://www.viiggs.blogg.se

jag har ju inte haft en sån här jättegrejj blogg men jag måste bara säga eftersom ni alldrig hört nått från mig så jag säger det nu..
jag har vart på IDOL!! haha så jag har i stort sett sett alla :D

so long suckers! igen... ojj nOob var det ju HAHAHHAHA! ...ööö^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0